Klachten

Klachtenverwerking en –afhandeling
Binnen Clinic63 staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Er bestaat altijd een kans dat u, ondanks onze inzet, als klant ontevreden bent na contact met onze kliniek. Wij horen dat dan graag schriftelijk van u zodat wij kunnen leren van uw feedback. U kunt uw klacht indienen via onderstaande button ‘Dien een klacht in’.

Wilt u in uw brief uw naam en contactgegevens vermelden en een zo goed mogelijke omschrijving van uw klacht kenbaar maken? De klachtenfunktionaris zal indien nodig telefonisch contact met u opnemen om meer informatie te verkrijgen. Er kan, indien dit door u is gewenst, een afspraak gemaakt worden tussen u en de behandelaar. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 5 weken in behandeling te nemen en af te ronden.

Bent u toch nog niet helemaal tevreden? Dan bestaat er de mogelijkheid om uw klacht te richten aan  degeschillencommissie.nl. De geschillen commissie is een onafhankelijke instantie voor consumenten en zakelijke geschillen. Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I agree to have my personal information transfered to Mad Mimi ( more information )

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Start typing and press Enter to search