Klachten

Binnen Clinic63 staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Er bestaat altijd een kans dat je, ondanks onze inzet, als klant ontevreden bent na contact met onze kliniek.

Klachtenverwerking en –afhandeling

Wij horen dat dan graag schriftelijk van je zodat wij kunnen leren van je feedback. Je kunt jouw klacht indienen via onderstaande button ‘Dien een klacht in’ of door een e-mail te sturen naar klachten@clinic63.nl.

Vermeld hierbij je naam en contactgegevens en een zo goed mogelijke omschrijving van je klacht. De klachtenfunctionaris zal indien nodig telefonisch contact met jue opnemen om meer informatie te verkrijgen. Er kan, indien dit door je is gewenst, een afspraak gemaakt worden tussen jou en de behandelaar. Wij streven ernaar om je klacht binnen 5 weken in behandeling te nemen en af te ronden.

Ben je toch nog niet helemaal tevreden? Dan bestaat er de mogelijkheid om je klacht te richten aan  degeschillencommissie.nl. De geschillen commissie is een onafhankelijke instantie voor consumenten en zakelijke geschillen. Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn.

Uitstekend
4,7
Gebaseerd op 300+ recensies van